Pancake frulle.



Igår fyllde min kära Kerstin år och hon var i Göteborg så vi passade på att hänga en stund. Hon kom upp och vi drack ett antal koppar te, käka glass och kakor :) Det var super mysigt. Man märker hur snabbt tiden går när man träffar vänner såhär, man har så himla mycket att snacka om och hinna i fatt. Kärlek, skola, vänner, framtid & ännu mer framtid. Tråkiga är att nu när jag maybe ska flytta till halmstad så ska Kerst flytta därifrån hit till Göteborg, ack ack! Men det är inte så svårt att hitta luckor och se till att ses! Grattis Darling Ännu en gång!

Idag vaknade jag med en gnutta hopp, konstigt nog för just nu borde jag ha fått mer gjort än jag har, men nope ingen ångest :D ..Även trots vädret happyday, först och främst längtar jag som tusan till Julen och sen har jag hittat en nu favvo song OCH Emelie kommer och hälsar på idag, Skoj!
Jag lagade mig en fin fin frukost vilket bestod av Pancakes, ett stekt ägg och maple syrup! Sheeeeit va gott!!


För er som e sugna, receptet är:
1-2 ägg
2,5 dl Filmjölk
2,5 dl Mjöl
2 msk Matolja
2 msk Socker
2 tsk Bakpulver el. 0,5 tsk bikarbonat
En nypa salt


Ha en fin dag.

E.

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

sv: ja den är jätte fin, och dom där pannkakorna ser ju gudomligt goda ut.

2008-11-08 @ 13:29:50
URL: http://thereselo.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0