Oooh!



En lång dag ja.. Oj oj! Idag har det pluggats och Cicci, Ida & jag har pysslat med att fixa en poster som vi ska ha i en utställning på skolan om ett par veckor. Även om ingen av oss är särskilt hajj på det där med power point fix-trix med bilder föratt det ska bli snyggt fick vi iaf i hop något till slut! Fan, man kan verkligen störa sig på datorer ibland...
Det blev lite goda Scones till lunch från Espresso House och en massa klänningsletande på nätet. Ikväll frå jag veta om jag vunnit aktionen på tradera, en super fräsig Retro Rockabilly klänning, som jag bara mååååste ha :D Wooooow!

Det mest spännande idag var att tjejerna i Halmstad, Hedda, Loll, loppan & Sanna åkte för att kolla en lägenhet åt mig och Pill. I och med att vi inte kunde ta oss till Halmstad i veckan pga penga brist så ställde de så undebara upp! Pill & jag satt pirriga hemma i Götet och nu fick vi höra att den var riktigt fräsch och fin! Yes, Å så spännande, så vi har tackat ja till erbjudandet och i övermorgon får vi veta om den är vår! Håll tummarna!


Pill & jaaa, Soon romies ;)



E.

Kommentarer
Postat av: loppan

jag håller tummarna som bara den :) sjukt kul om ni flytta hit ju!

2008-11-19 @ 10:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0