Livet i en resväska..

Hej.
Haft lite små paus nu ngra dagar..Har ändå känt att jag haft massor jag kunnat skriva om men bara inte förmått mig att sätta mig här framför datorn. Jag åkte hem till Göteborg med pappa i Fredags då han skulle upp för att titta på Valdemars vernissage. Det konstskolan som han arbetar på har en utställning på Galleri Skandinavium nu i två veckor framåt så i Fredags kväll bara det VIP-kväll för familj och vänner. Valle ställer bara ut tre tavlor men de är snygga och de andra som ställer ut är grymt bra med. Tino följde med och vi minglade runt, åt goda köttbulllar och laxrullar. Han var också ett objekt som många skulle gulla med. Såå jag passade på att få lite gulle-gull hundvakt så jag kunde äta lite till och dricka lite rödvin. :)
I Lördags träffade jag upp pappa igen som sövit över på ngt vandrarhem med Margareta. Hon var krasslig så hon vilade sig i min lägenhet, jag fick återigen hundvakt en stund, och pappa och jag åkte för att fika hos några gamla vänner. Sen åter till utställning och ta en eftermiddagsdrink, även skönt att få tillbringa lite tid med papsen. Händer inte så ofta nu för tiden. Måste flytta söderut.

Livet i en resväska är inget nytt för mig, tror att det är så jag haft det mer eller mindre de senaste tio åren.



De planerna blev ännu starkare när Pernilla kom in till mig.. Vi gick en promenix med Tarantino sen så köpte vi baguetter och (som vanligt) lite Ben & Jerrys som vi myste på framför Madagaskar. Guuu, vad jag älskar animerade filmer, shit vad man kan skratta ikapp, just vad pill och jag gjorde. Tyckte att varje figur i filmen liknade någon av våra vänner samtidigt som vi fick någon sorts inspiration till hur mycket galet vi skulle få för oss om vi bodde ihop. :)


Dom verkade komma väldigt bra överens, :)


E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0