Jävla lax, Jävla lax, Jävla lax!

Tre minusgrader kallt i Göteborg idag, Burr, men känns ändå som lite mysigt Burr :) Jag vaknade av klockan 7.45, alldeles lagom pigg, trots att jag somnade sent igår, med en Tarantino flåsandes i örat. Idag är jag glad, bara sådär glad utan att riktigt veta varför.
Tror att en anledning är att jag hade en dröm inatt som va fin, i den kändes allt bra och jag fick hopp av den.. Hade en lustig känsla i drömmen minns jag, att jag viste att jag snart skulle vakna och därför ville jag inte åka och handla för att då skulle jag inte hinna tillbaka till det fina innan jag vaknar. (Det var Jul..& Jag skulle handla lax, men både min lillebror och min hund på cykeln, det var mycket kallt och när vi kom fram var laxen slut. En tjej som kom innan oss och som med skulle handla lax svor som fan "jävla lax, jävla lax, jäavla lax" och jag bara skrattade för jag visset att mamma beställt men när vi väl skulle få laxen var den ändå slut, ki fick jag...)
I alla fall, det kan låta lite sorgligt men drömmen gav mig som sagt en känsla av hopp :) vill inte berätta mer än så.

Nu så ska jag strax ut med Tino, sen blir de lite plugg då Cicci & Ida kommer hit. Sitter med en kopp te nu och njuter av värmen här inne. Min fina mugg, hah!, som jag fick av Johan "Hauset" får två år sen på min födelsedag, då jag nyligen flyttat till Halmstad. "Saknar du mig?" Klart, jag gör! Massor min fina vän!




E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0