En ny vecka!

Måndag igen, tiden bara flyger fram om man hänger inte med i i huvudet riktigt! Nu ska jag snart hoppa på tåget hem mot Göteborg sen blir det plugga för hela slanten med Cicci & Ida.
Vi har en hel del att förbereda inför våra möten på Onsdag i Kungsbacka så får bli heldagsplugg idag och imorn, buuhoo!
Har två biljetter till IFK Göteborg - Djurgården ikväll på Ullevi. Får se om jag får med någon att gå på den om jag hinner. Tråkigt nog är inte Hjalle nere så det blir inte att vi kan gå tillsammans som de var tänkt.
Nu måste jag packa ihop de sista och rasta Tarantino så han sover gott på resan hem :)

Ha det fint så länge.







E.

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Yes, I have. Hur har ditt lov varit då?

2008-11-03 @ 10:42:11
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0