En ny Hobby!

Jag tror mig minsan ha hittat en ny hobby. Att jag inte kommit på detta tidigare?? Jo, jag har börjat hitta en massa balla fynd på tradera och jag kan inte komma loss.. Jag är ju ute efter en cool klänning i 50-tals stil till Nyår och på tradera hittade jag en som jag hoppas att jag vinner aktionen på innan den blir för dyr. Aa, visst kan jag shoppa på Asos eller dyl. men detta känns unikt + att det blir mer värt pengarna ;) Oo yes.
Nej nu ska jag spana vidare på min nya favvosajt ;)

E

Kommentarer
Postat av: Totte

Vi håller på att göra en liknande men istället för att betala med pengar betalar man med andra saker :) då får du en ny favorit :)

2008-11-18 @ 09:20:46
URL: http://tottebergdahl.blogg.se/
Postat av: Pill

vad för andra saker undrar jag då!?

2008-11-18 @ 17:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0