Drömmar & hopp.



Trots att jag kan vara jävligt depp så tror jag verkligen på bättre tider. Det är bara det att jag tycker det är grymt jobbigt att vänta ut den tid det tar. Just nu har jag många nya mål och jag vill verkligen nå dem. Inget ställe är det perfekta stället men man kan välja att befinna sig där man vet att man har människor man bryr sig om och som bryr sig om en. Inga studier eller arbeten är de perfekta att utföra men påvägen lär man sig så mycket nytt och framförallt lär man känna sig själv.
Visst, att jag kanske ekonomiskt inte är rik just nu men jag vet att jag är rik på drömmar och så länge jag har dem och hoppet uppe att jag kommer förfylla mina drömmar så tror jag att snart kommer jag trivas bättre i nuet.
Ja, Jag är trött på att alltid vänta ut tiden men är det det som krävs ett tag så gör det inget. Nya männnisko & gamla värdefulla vänner, en gammal plats som blir en ny plats igen! Höst blir vinter, vinter blir vår...

Allt är ju faktikst möjligt!


E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0