Så jahaa, vad nu komma skall!?


Min månadens favvo grabb är heeelt klart Björn Gustavsson, Ja givetvis har ja träffat fler knasiga prickar som är kul men han, ja den guldlocken, kan man varken slita öronen eller ögonen ifrån.
Soda streamad O'boy står alltså just nu på "att göra" listan, shepp och hoy ja! =)

image68



Så var det med det! Underhållande och så..

Annars har jag massa konstiga funderingar och happenings i mitt liv just nu. Trooor ja. Jag väntar just nu på ett besked om att kansker få flytta till Göteboooorg. I väntan på svar om jag får lägenheten som ligger rätt så centralt, iiiii, I'm gonna kickin' & jumpin' up and down om jag får den, jeppsidasy. Om cirka 20 min är min brorsa där och tittar på den och jag litar på honom.
Men lilla Erika borde inte hoppas för mycket tänker ni då, neeedå jag ska försöka men som man brukar säga Hoppet är det sista som lämnar en, visst!?

Även är jag glad för idag va det underbart väder, ÄR underbart väder. Det ger mig deffinitivt ett lyft i vardagen.
Att vi ska va på Hultan och jobba i sommar är även det planerat och inte mindre bra är det att Håkan "Hjärtetrofé" Hellström kommer dit i sommar, woooonderfull!
Har även hittat andra favvosar som ska dit och rocka fett med oss, jo det är BILLIE THE VISION & THE DANCERS mys mys mysig poppigt. Sen nått lite mer rock/punkit 'kick the crap out of everyone'-liknande =  DIE MANNEQUIN . Ack och så mycket mer. =)

Ölen, musiken, vännerna, ciggen, svetten & Kärleken!



Kommentarer
Postat av: Mia

åhh Billie.. Nästan alla i bandet kommer från samma byhåla som mig. Underbart fantastiska :)

2008-03-06 @ 18:46:55
URL: http://vmariav.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: precis vad jag menar ;)

2008-03-24 @ 16:57:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0