Piano.



Jag hittade den här videon för väldigt väldigt länge sen då jag blev som på nytt förtrollad av pianomusik.
Piano musik är det mest mysiga att lyssna på och om jag på något sett kunde få tid för det och kanske råd så skulle jag vilja lära mig det, lära mig det bra!

Mamma har berättat att som liten ville jag väldigt gärna börja spela piano men det blev visst inte så, kanske försvann intresset lika snabbt som alla andra små hobbysar man hade som liten.
Minns dock att vi hade ett fint vitt piano då vi bodde i Tyskland.

I framtiden ska jag lära mig det och i mitt framtida hus ska jag få plats med ett stort vitt vackert piano.
Därifrån ska de finnas en fin utsikt över ett vackert landskap eller hav, & pallen jag sitter på ska vara stor nog att få plats med min rumpa och en till. Kanske plats för mitt barn, för jag ska sedan lära dem...






E.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Oh, kommer du ihåg musikvideon med vad heter hon.. vanessa nått.. när hon åker pom kring med ett piano! den älskade jag!

Ska fixa länk!

vanessa varlton - a thousand miles

http://www.youtube.com/watch?v=QLa7okczEIc



Du älskade den va?=) har för mig det;)

Pusse min love

2008-12-13 @ 14:57:26
URL: http://sagasimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0