SpagettiErika.

Joodå, och då satt Erika på hästryggen igen :) Helt otroligt fantastiskt och hon känner att hon börjar hitta så lugnt och stillsamt tillbaka till sitt liv!
Igår träffade hon en gammal vän som hon gick armkrok med genom hela högstadiet, medan hon kämpade med studierna. De hade inte setts sen dryga tre år tillbaka och nu så var det dax att snacka minnen över en kaffe och kaka. Denna gamle vän, heter Frida, och hon fick äran att sköta vår gamla NO-lärares hästar. Och nu kanske Erika är påväg att bli stall-tjej nr 4.
Fruktansvärt roligt! Som Frida sa: " Det ser ut som du inte har gjort annat ", jaa det måste vara menat för mig!
Å vad happy jag är, men min kropp är trött och jag tippar på att mina lår och rumpan kommer att värka imorn! Goott!


Lussekatt & Glöggte-dax med papi!

E.

Kommentarer
Postat av: Totte

Eyyy det va faktiskt jag som laddade hem det så började vi se det at mi casa! Börja inte ljuga nu!!

Hur e livet?

2008-12-03 @ 20:06:59
URL: http://tottebergdahl.blogg.se/
Postat av: Pill

Näää åååh! Jag vill också göra comeback på hästryggen!! Saknar det så in i bänken!!

Härligt att höra att du verkar ha d fint nere i skåne gumman :)

2008-12-03 @ 21:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0