Snurrsnurr, filleduttan snurr...



Jag vet inte riktigt vad det är men jag mår väldigt bra idag. Innan i morse var jag lite små purken men sen tittade jag på en film och det gjorde mig glad. Filmen var inte så fasligt bra men den var fin på något sett och fantasin i filmen fick mig att fundera en hel del. Fantasi. Nått av det bästa som finns.
My head is spinning around.

Det är mitt STORA problem, jag suger på att leva i nuet och tänka att det man vill ska hända kan ske, men allt som oftast tar det tid. Jag vill ha allt NU NU NU, fan annars blir jag olycklig. Ibland kan jag må skit bra just nu, och då är det klart okey. Sen ibland vill jag att det ska ske en förändring, en förändring för stor föratt det ska ske på en timma och då blir jag galen! Drömmer drömmar om att jag ska ledas fram på en väg till McDreamy, att min hjärta ska slå i takt med en colibris vingslag, en längtan så stark att jag skulle kunna vandra barfota över brännande het sand och fruset vatten, förvandla vardags-tristessen till stjärnstoft och lyckliga färger med bara en blick. Jag tror på det. Jag tror på att en dag så mår man så bra och man trivs till hundra med sig själv att allt man rör vid då blir till ens eget bästa.




E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0