Andra advent,

Här går tiden ännu mot mörker medan alla människor tänder sina små lyktor och ljus i fönterna! Det är faktikst rätt mycisgt tycker jag, det är bara fortfarande den ständiga längtan efteter snö som inte uppfyllts :( Men vi kan fortfarande hoppas på ett mirakel till Jul eller nyår! Jepp.
Nu sitter jag här hemma i köket och tittar på när pappa lagarAmerican Pancakes och Bacon, samtidigt som det (såklart) lyssnas på Frank Sinatra i bakgrunden. Känns som en rätt bra söndagmorgon! Det som är lite små roligt (neee) är att jag har fått en släng av en ordentligt förskyldning. Har ridit tre gånger den här veckan, och jaa jag är klär inte på mig tillräckligt helt enkelt så att jag har varit kall när vi varit ute långa rundor i skogen och nu har jag en mega snorig näsa och hals ont :( Buhoo.
Jag litar på att ProViva och Pancakes ska göra slag i saken. Ingen tvekan om att jag inte vet att jag lever iaf :)
Att hitta en lägenhet i Ängelholm har bevisligen visat sig vara ett projekt i sig och något man måste kämpa för, efter att ha haft sådant flyt i Hstad och Gbg blir man orolig när det sen känns som man måste sitta fast i en kö flera månader. Men men thats life!


Ha en fin andra advent!
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0