Pluggstress symptom i stora lass,,

Ja jag vet att jag varit halv kass på att skriva nu några dagar, uch mig. Men förklaringen är den att jag är väldigt stressad inför den stora tentan som snart kommer. Den 24de ska jag skriva en tenta baserad på allt vi lärt oss de senaste tio veckorna, juridisk grund kurs också, sheise!!

"SÅ den 25te smäller DET....då finns det ingen som tar en, man är kung kung kung i baaren!"


Funderar bestämt på att stämma skolan föratt ha förorsakat stress symptom och "på väg in i väggen" -risk hos student. När jag är i denna fas, då jag spenderar min tid på föreläsning eller innuti böckerna så tappar jag suget för allt. Dock har jag min längtan kvar, vilket är väl, till efter tentan då jag ska äventyra lite extra =)

Det som håller mig vid liv är myset på kvällskvisten då jag vispar mig lite grädde till den varama chokladen, som sagt passa på då det är höst och man verkligen kan njuta av de små godheterna. Igår fixade jag och Becca oss denna delikatess. Roligt var det då vi vispade grädden, FÖR HAND, och klickade ner hela köket + väggen, Ojoj!
Vi kollade på Boston The party och även det var underhållande, gillar absolut den gamle gubben, kriminologen, från efterlyst. Han är ball och smart. Underhållande!

Tack soo long, och tack för långkalsong! ( Burr, kalt börjar det också bli)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0