Nattliga samtal, te-party och rumpkött! Hej en ny vecka.

Sitter hos Mackan nu och skrivet. Nu är det så att jag kan inte skriva på min blogg hemma på min egen dator. Detta på grund av att jag har en shitty Mac dator som inte verkar palla Blogg sidan, helt enkelt så slocknar min dator varje gång jag försöker. En enkel förklaring japp.

Idag är början på min mega plugg period, ska inte ut på ett bra tag och jag ska sluka kunskap i mängder som ingen kan förstå. Lagboken och jag ska bli fett tighta. Har ni tips på hur man ska ta in mycke kunskap på kortast tid tas det dock gärna emot..

I dag var det ännu en solig dag, vilket gjorde mig pigg. Efter att ha pratat med Linda i en och en halv timme kl 2 på natten, har jag varit ovanligt pigg. Happy!
Tror att jag behöver ventilera systemet lite då och då, tur att man har sina kära till de även om dom bor i/på andra sidan Sverige. Hon hade sett på filmen The notebook, och det är ju vår gemensamma snyfft film så hon kände att vi behövde varandra för en stund om de så bara var över telefon.
Länge leve halvan och halvan. Saknar henne så jävla mycket, grymt tråkigt att hon skulle flytta från mig!

Markus, Mandus och jag tog oss en kopp te och efter Manus gått kollade vi lite tv och snacka kärliek och shit.
Vi har just påpekat tapeten som finns i bakgrunden på Fredriks och Filips - "Boston tea party - show", helt klart en cool fondvägg med bruna mönster. Allt för att inte lyssna på när dom diskuterar smaken på Fredriks rumpkött, lite äckligt. Jag kunde inte låta bli att lyssna dock. JA, jag tycker det är intressant att veta vad människa smakar som, men NEJ ska inte testa.



Kroppen är temat såger dom och vi checkar vidare på programmet. Ooolidligt intressant!

& Ha en vidare härlig afton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0