Längtan är så stark att kraften i den inte kan förklaras,,

Mjölken virrvlar igenom de små banan smaksatta kulorna.

Ju snabbare man dricker den ju längre håller det och godare blir smaken.
Ju snabbare jag sätter igång med att lära mig det jag ska desto längre skulle
det hålla ioch med att jag hade haft längre tid att läsa om det.
 Äch vad vet en som jag.

Mitt huvud agerar som en tornado och mitt hjärtat pumpar mig fram genom livet,
kroppen värms om och om igen, Som jag fylls med längtan
Motgång gör längtan större och just nu känns kraften starkare än någonsin,
Aj mitt hjärta värker.

Från tanke till känsla och tillbak igen, minutens alla sekunder.

Just nu vet jag inte svaren på någonting och jag tror jag vill stanna i mitt vakuum ett tag.


I am the wilderness locked in a cage,
I am a growing force you kept in place,
I am a tree reaching for the sun...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0