En flåsande mördare & En envis serietecknare,, Zodiac!


Med En liten ( verkligen en liten, vanliga fall inget för mig, but I give it a shot) whiskey, kaffe och (the world nr 1 biscuit) Oreo cokies slog syskonen sig ner för att titta på filmen.
Hans alias var Zodiac, han var en mördare som började sätta sina hänsynslösa spår i början av 1960-talet. Filmen är baserad på en sann händelse och av fem möjliga måste jag säga att jag ger den fyra & en halv. Bra gjort.
Det regnade så mycket i filmen att när jag efter två och en halv timme av mitt liv, försjunken i filmen, själv trodde att det regnade utanför mitt fönster. Det fina vädret som vi nu haft i 3-4 dagar var som bortblåsta ur mitt minne. Tur att det går att plocka fram. Dock ett bevis på att filmen griper tag.
Även musiken i filmen la jag märke till, det var sällan musik men den som spelades emellan åt var grymt till situationen.
Kanske dax att ni ser den om ni inte redan gjort det.

Tips:
 Whiskey, kaffe & Zooodiac



Oreos är gott, God natt

Kommentarer
Postat av: Antti

Jag tyckte den sög haha. kollade på den i en halvtimme, tyckte det var så löjligt när man knivhögg de två i skogen. Säger bara Anchorman, Ron Burgundy ;)

2007-10-09 @ 19:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0