En Ängel och Jag,,

Vad händer egentligen? har varit en skum dag.
Jag har känt på mig en massa saker som jag egentligen inte kan beskriva med ord.
I och för sig är jag nog väldigt trött efter att ha pratat med ett visst lejon sent in på småtimmarna, haha. Trevligt var det men det får ju en viss påverka på dagen därpå.

Jag har mått fruktansvärt skumt idag, inte dåligt men skumt.
Jag tror att min skyddsängel är arg på mig.

Min manikurist (hur det nu heter) pratade idag med mig om skyddsänglar och hur hon trodde på att dom fanns. Detta föratt hon har känt hans närhet på nått vis. "Jaja" tänkte jag, visst hade det varit mysigt om man hade en liten skyddis men om det är sant kan ja ju inte veta säkert.
Aja, sen vandrade Becca & jag vidare i staden och hon berättade om en skyddsängel-händelse hon med.
"Ojoj" tänkte ja då men inte mycket mer. När vi sen knallade in i den mysiga lilla leksaksaffären i gränden, snett emot Espresso House, hittade jag små små söta glas Angels. Jag tittade på en, pillade lite och sen när jag skulle trycka ner henne i boxen igen fick jag ett jätte tryck i bröstet och tårarna började rinna helt utan förvarning.
Alvarligt Jätte Talat! Aldrig har jag varit med om nått liknande. Vad var det som ville hacka mig i bröstet och gjorde så jag fick en känsla av besvikelse? Kanske var det min skyddsängel som blev ledsen över att jag inte trodde på henne..eller så var allt bara en illution. Who knows?
Tills slut köpte jag den lilla ängeln i affären!

The Angel in this box
Is the guardian of your heart.
Give her your worries
and your fears,
So hope and peace can start,
And know how much she cares,
For when you need love and joy,
Your angel will be there.

image3

Kommentarer
Postat av: Becca

You´re my angel;)
puss

2007-10-10 @ 19:49:20
URL: http://beccalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0