Mamma & Dotter,,

Mamma ringde mig iförrgår och bestämde min helg, vilket var skönt. Nått man saknar nu när man bor ensam som student och ska ta tag i hela sitt liv helt själv. Allt har sina för och nack delar dock.
Ofta saknar jag att bo hemma, mammas lagade mat, tvättade kläder - strykna och fina var dag, promenade mer hunden och att veta att man aldrig va riktigt ensam.

Jag skulle komma hem till Båstad, vi skulle gå på afterwork ta en fredags drink sen hem och bara prata och ha det skööönt! Detta behöver jag precis nu, tack mamma.
Imorgon ska vi gå och träna och gå på spa, en lyx jag aldrig skulle tänka mig som student. Det gör det ju såklart så mycket mer härligt och speciellt.

Nu pustar jag ut och ska kolla på Idol,,

Happy Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0