Fick en Mode Chock,,

Jag är inte jätte mycket för att diskutera kring mode här på bloggen men jag har ju alltid mina åsikter och funderingar gällande det. Trots allt är mode ständigt ett hett ämne och många gånger förstår jag inte hur vissa plagg eller skor klarar av att bli hett och chickt.

Från att gå från bart och mycket hud till stilrent och täckande och tillbaka igen. Just nu kommer det täckande att bli eftersträvande. Kollar man på Roberto Cavallis kollektion för HM kommer det va täckande långärmade tröjor med en klänning ovanpå. Nått jag minns jag hade på mig som liten när jag gick på mellanstadiet kanske. Egentligen utmärkt till hösten. Även de jätte tjocka stickade tröjorna är ett måste, för att nå den kvinliga toutchen så ska de helst vara långa som klänningar. Han överdriver gärna med mönster, djurmönster, pälsar och överdrivna storlekar. Överdrivna storlekar, nått som tillåter oss att lägga till vinterhullet!

     



Vad det gäller skoväg kommer de tjocka klackarna tillbaka.
Nått jag inte alls gillar men men även det är väl en vane sak som
det mesta.
     
Även de så kallade MoonBootsen är nog påväg att pryda våra
små fötter, glänsigt, glammit & varmt.


Dock tror jag att trenden nu är mer öppen än var den tidigare varit, det uppskattas att man själv exprementerar. Som tur är stängs inga dörrar och inget är egentligen fel. De som designar nu är mer till för riktlinjer och tips. Iaf så jag använder mig av dom, själv älskar jag att köra min egen väg, ta på mig det Jag trivs i, om det så är efter designers eller helt eget påhitt.
Nått jag grymt trivs i nu är tights med en stor t-shirt över, både bekvämt och Snyggt!
Kolla in dom här nedan, är dom inte sjukt fina?!


image46   image47
image48  
image49







Ett köp jag skulle vilja investera i just nu är dessa stövlarna, skit härliga.
Vill verkligen ha ett par svara stövlar och klacken på dom här är ju så snygg!
& se på dom andra, mystövlar till tusen Med blommor & rosetter =), Jag vill HA!

  


Anyway, är man pank så drömmer man,
och det gör jag heeela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0